Sprite, Haier i Lidl wakacyjnymi hitami reklamowymi YouTube’a w Polsce (wideo)

W lipcu i sierpniu reklamami najczęściej oglądanymi na YouTubie przez polskich internautów były spoty napoju Sprite, lodówek Haier i sklepów Lidl. Każdy zanotował po ponad 500 tys. wyświetleń.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Sprite, Haier i Lidl wakacyjnymi hitami reklamowymi YouTube’a w Polsce (wideo)

Z zestawienia YouTube Ads Leaderboard wynika, że reklama Sprite’a pod hasłem „#prawdajesttaka, że bez mamy ani rusz!” w lipcu i sierpniu była oglądana na YouTubie 874 tys. razy, z czego zdecydowaną większość zapewnili internauci z Polski.

Przypomnijmy, że na początku września Stowarzyszenie Twoja Sprawa zarzuciło spotowi, że pokazuje seksualizację nastoletniej dziewczyny w celu przyciągnięcia uwagi odbiorców (więcej na ten temat), na co produkująca Sprite firma Coca-Cola Poland Services stwierdziła, że reklama jest żartobliwa i skierowana do osób dorosłych (więcej o tym).

740 tys. obejrzeń zanotował klip marki Haier pokazujący nietypową wymianę lodówki, a 281 tys. - spot Lidla pod hasłem „Zrób zakupy na chłodno” (przeczytaj więcej o drugiej reklamie).

Ostatnia reklama Samsung Galaxy w ramach kampanii z czołowymi piłkarzami na całym świecie zanotowała 16,8 mln wyświetleń, natomiast w Polsce - ok. 280, co zapewniło jej czwarte miejsce w rankingu (YouTube nie udostępnia liczby obejrzeń spotów w poszczególnych krajach). Zestawienie zamyka reklama klocków Lego.

YouTube Ads Leaderboard to zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze sygnały pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń w Polsce, czas oraz procentowy udział odtworzeń organicznych vs odtworzeń płatnych. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

W czerwcu br. YouTube odwiedziło 15,8 mln polskich internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem