Stacje Disneya i Cartoon tracą, Nick o 120 proc. do góry

Wszystkie trzy najpopularniejsze kanały dziecięce: Disney Channel, Disney XD i Cartoon Network zanotowały w marcu br. spadki oglądalności. Najwięcej straciło jednak CBeebies, a zdecydowanym liderem wzrostu był Nickelodeon.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Disney Channel zajmujący pozycję lidera miał w marcu br. 0,97 proc. udziału w rynku, o 11,6 proc. mniej niż rok wcześniej. Na drugiej pozycji znalazł się Disney XD z wynikiem 0,83 proc. (spadek o 14 proc.), a trzeci był Cartoon Network (0,76 proc., spadek o 14,8 proc.).

Wzrost (i to największy w rankingu) zanotował dopiero zajmujący czwartą pozycję Nickelodeon. Jego udział wzrósł o 120,4 proc. do 0,66 proc., co dało mu awans z miejsca szóstego. Największy spadek dotknął natomiast kanału CBeebies, który w lutym br. zniknął z oferty Cyfrowego Polsatu, dołączając jedynie do oferty mniejszej platformy N. Jego udział zmalał o 81,6 proc. do 0,09 proc., co spowodowało spadek z miejsca piątego na ósme.

Biorąc pod uwagę widzów między 4. a 15. rokiem życia pierwsza trójka była taka sama – liderem był Disney Channel z udziałem na poziomie 5,88 proc., notując spadek o 15,3 proc., a dalej znalazły się: Disney XD (5,83 proc., spadek o 14,1 proc.) i Cartoon Network (5,23 proc., spadek o 217 proc.). Największym wzrostem - tak jak w grupie 4+ - pochwalić się może Nickelodeon, a największa strata dotknęła CBeebies.

Największą popularnością w najchętniej oglądanym kanale dziecięcym – stacji Disney Channel – cieszył się w zeszłym miesiącu film “Garbi – Super Bryka”. Obejrzało go 380 tys. widzów.

  Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style