Stada nowym klientem agencji Labcon

Agencja Labcon rozpoczęła współpracę z niemieckim koncernem farmaceutycznym Stada, do którego należą takie marki, jak Orofar, Cholinex, Nizoral, Sinulan czy Permen. Działania prowadzone są w modelu House of Communication we współpracy z agencją mediową Mediaplus oraz spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Stada nowym klientem agencji Labcon

Agencja Labcon będzie odpowiedzialna za działania z zakresu advocacy, takie jak koordynacja kampanii z udziałem Influencerów czy testowania konsumenckie (Rating & Reviews) dla marki. 

W ramach współpracy prowadzone będą działania, które pozwolą konsumentom poznać i zrozumieć markę oraz będą angażować ich do pozytywnej dyskusji o niej w internecie. Agencja odpowiada za kampanie w zakresie influencer marketingu oraz działania aktywizujące konsumentów i edukujące ich w tematyce zdrowego stylu życia.

- Zdajemy sobie sprawę, że budowanie wizerunku marki to proces, w którym nie może zabraknąć  zrozumienia potrzeb konsumentów oraz wprowadzenia ich w świat marki. Dlatego w komunikacji marketingowej poza prowadzonymi działania mediowymi stawiamy również na przekaz, który nie tylko informuje, ale również tworzy narrację, dzięki której konsument może lepiej poznać nasze produkty - mówi Aneta Dworak, Stada Pharm marketing manager OTC.

Agencja Mediaplus została w grudniu 2023 roku ponownie wybrana do obsługi mediowej 360 marek z portfolio koncernu Stada. Budżet mediowy przejęła w drodze przetargu od OMD. Za realizację strategii z obszaru mediów digitalowych odpowiedzialna będzie spółka Salestube. Agencje będą działać w modelu House of Communication, łącząc szerokie kompetencje strategiczne, mediowe offline i online oraz analityczne pod jednym dachem Group One.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style