Stały wzrost wydatków na marketing e-mailowy

Prawie 3/4 e-mailowych marketerów z USA zamierza w bieżącym rokuprzeznaczyć na marketing w poczcie e-mail tyle samo lub więcejpieniędzy w porównaniu z rokiem 2007.

km
km
Udostępnij artykuł:

10 procent respondentów zamierza w porównaniu z ubiegłym rokiemzwiększyć tutaj swoje budżety 1,5-krotnie - informuje na swojejstronie internetowej eMarketer, powołując się na raport firmybadawczej MarketingSherpa. O kilka procent swoje budżety planujezwiększyć 22 procent, dwa razy więcej pieniędzy przeznaczy nae-mailowy marketing 7 procent, a ponad dwukrotnie swoje wydatkizamierza zwiększyć 10 procent badanych.

Największa grupa - 25 procent respondentów - przeznaczy wobecnym roku tyle samo środków na marketing w poczcie e-mail co wroku 2007. O kilka procent swoje budżety zmniejszy 2 procent, opołowę 1 procent, a 1/4 z tego co w minionym roku przeznaczy tutajtakże 1 procent badanych. 17 procent uczestników badania jeszczenie wiedziało czy zdecyduje się tutaj na jakieś zmiany, a 6 procentnie chciało odpowiedzieć na pytania w tym zakresie.

Z kolei eMarketer prognozuje, że w bieżącym roku wydatki namarketing e-mailowy w USA zwiększą się o 5,1 procenta, a wkolejnych latach wzrost wyniesie 1,6 procenta (2009), 3,2 procenta(2010) oraz 1,5 procenta (2011).

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek