Star Media dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego

Dom mediowy Star Media wygrał przetarg zorganizowany przezMinisterstwo Rozwoju Regionalnego. Firma zapewni obsługę mediowąkampanii na rzecz Programu Rozwoju Polski Wschodniej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach wygranego przetargu Ministerstwa Rozwoju Regionalnegodom mediowy Star Media zajmie się planowaniem i zakupem mediów dlakampanii na rzecz Programu Rozwoju Polski Wschodniej. Akcja będzieprowadzona prasie ogólnopolskiej (dziennik, tygodniki opinii i TVguidy) oraz lokalnej (dzienniki regionalne w pięciuwojewództwach).Dwuetapowa kampania rozpocznie się 28 września 2009 roku i potrwado końca października.W przetargu na obsługę mediową tej akcji brały jeszcze udział firmyADMIS, Innovations, Sinea Group Anna Zaczykiewicz, OMD, CMC GROUP,Mastermind Group i Custom Media Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek