Starcie gigantów Walkman vs. iPod

W piątek, punktualnie o północy, brytyjski sklep Orange zainaugurował rozpoczęcie sprzedaży nowego telefonu Sony Ericcson W800i wyposażonego w Walkman.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W ostatnim ćwierćwieczu firma Sony sprzedała na całym świecie 340 milionów różnego rodzaju Walkmanów. Były wśród nich urządzenia odtwarzające zarówno kasety jak i krążki CD. Cały rozpęd wyhamowały minidyski, które "pogrążyły" firmę i jej sztandarowy produkt. Dodatkowo jakiś czas później, w 2001 roku, na rynek wszedł odtwarzacz MP3 firmy Apple - iPod.

Nowy model telefonu W800i ma zawdzięczać swój rynkowy sukces właśnie nazwie Walkman. Czy to wystarczy by pokonać iPoda? Pierwsze wrażenia są bardzo obiecujące, zwłaszcza jeśli idzie o wygląd zewnętrzny, ponieważ W800i zachwyca doskonałą kompozycją kolorystyczną obudowy. Niestety dalej jest już nieco gorzej. Ilość pamięci, wystarcza na przechowywanie zaledwie 125 utworów, a to zdecydowanie mniej od tego co oferuje iPod ze swoją 60GB pamięcią i miejscem na około 15.000 utworów. Plusem W800i będzie z pewnością doskonałe radio FM oraz 2 Mpix  aparat cyfrowy i oczywiście możliwość wykonywania połączeń i wysyłania wiadomości sms oraz MMS.

Który z gigantów wygra to starcie? Przekonamy się już wkrótce.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu