Starcom ma nowych wiceprezesów

Beata Golubińska, Rafał Ciszewski i Piotr Piętka wiceprezesami domu mediowego Starcom.

kk
kk
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Beata Golubińska, Rafał Ciszewski oraz Piotr Piętka objęli nowo utworzone stanowiska wiceprezesów domu mediowego Starcom.

- Awanse są odzwierciedleniem wzrostu roli tych kluczowych dyrektorów w zarządzaniu agencją i dowodem uznania dla ich wielkiego wkładu w sukcesy Starcomu na przestrzeni ostatnich lat – mówi Jakub Benke, prezes domu mediowego Starcom, który sam w większym stopniu angażuje się teraz w rozwój całej grupy Starcom MediaVest w Polsce, uczestnicząc jednocześnie w pracach europejskiego zarządu agencji. 

Beata Golobińska, dotychczas członek zarządu i dyrektor ds. mediów, awansowała na stanowisko wiceprezesa ds. mediów. Rozpoczęła pracę w Starcomie w kwietniu 2001 r. Wcześniej, jako Media & Communications Manager, była związana z firmą Coca-Cola Poland Services. Pracę w branży marketingowej rozpoczęła w 1994 r. Wówczas dołączyła do departamentu mediów agencji reklamowej D'arcy Masius Benton & Bowles (DMB&B). W Starcomie do jej obowiązków należy zarządzanie zespołami mediowymi agencji, relacjami z kluczowymi klientami i koordynacja prac departamentu badań Starcom.

Rafał Ciszewski, ostatnio członek zarządu i dyrektor ds. rozwoju, objął stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju. Ze Starcomem jest związany od początku 2001 r. kilka miesięcy przed wyodrębnieniem się tego domu mediowego ze struktur agencji reklamowej Leo Burnett. Z branżą reklamową jest związany od 13 lat. Pracował między innymi w dziale mediów agencji Young&Rubicam, przekształconym później w dom mediowy The Media Edge. Przeszedł tam wszystkie szczeble kariery od plannera po New Business Directora. W Starcomie kieruje działem pozyskiwania nowych klientów, zajmuje się marketingiem i rozwojem nowych obszarów działania agencji. Podlega mu również Next, komórka obsługująca grupę w zakresie reklamyw mediach cyfrowych.

Piotr Piętka, dotychczas członek zarządu i dyrektor ds. handlowych, objął funkcję wiceprezesa ds. handlowych.  Karierę w świecie reklamy i marketingu rozpoczął w 1996 r. w agencji DMB&B. Zdobywał doświadczenie od pozycji media asystenta po senior media plannera buyera. Następnie, w 1998 r., jako media manager dołączył do działu mediów agencji reklamowej Leo Burnett. Po usamodzielnieniu się domu mediowego Starcom objął funkcję commercial directora. Piotr Piętka jest odpowiedzialny za negocjacje kontraktów z mediami, tworzenie strategii handlowych, a ostatnio także za system szkoleń pracowników Starcomu.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej