Starcom ma nowych wiceprezesów

Beata Golubińska, Rafał Ciszewski i Piotr Piętka wiceprezesami domu mediowego Starcom.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Beata Golubińska, Rafał Ciszewski oraz Piotr Piętka objęli nowo utworzone stanowiska wiceprezesów domu mediowego Starcom.

- Awanse są odzwierciedleniem wzrostu roli tych kluczowych dyrektorów w zarządzaniu agencją i dowodem uznania dla ich wielkiego wkładu w sukcesy Starcomu na przestrzeni ostatnich lat – mówi Jakub Benke, prezes domu mediowego Starcom, który sam w większym stopniu angażuje się teraz w rozwój całej grupy Starcom MediaVest w Polsce, uczestnicząc jednocześnie w pracach europejskiego zarządu agencji. 

Beata Golobińska, dotychczas członek zarządu i dyrektor ds. mediów, awansowała na stanowisko wiceprezesa ds. mediów. Rozpoczęła pracę w Starcomie w kwietniu 2001 r. Wcześniej, jako Media & Communications Manager, była związana z firmą Coca-Cola Poland Services. Pracę w branży marketingowej rozpoczęła w 1994 r. Wówczas dołączyła do departamentu mediów agencji reklamowej D'arcy Masius Benton & Bowles (DMB&B). W Starcomie do jej obowiązków należy zarządzanie zespołami mediowymi agencji, relacjami z kluczowymi klientami i koordynacja prac departamentu badań Starcom.

Rafał Ciszewski, ostatnio członek zarządu i dyrektor ds. rozwoju, objął stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju. Ze Starcomem jest związany od początku 2001 r. kilka miesięcy przed wyodrębnieniem się tego domu mediowego ze struktur agencji reklamowej Leo Burnett. Z branżą reklamową jest związany od 13 lat. Pracował między innymi w dziale mediów agencji Young&Rubicam, przekształconym później w dom mediowy The Media Edge. Przeszedł tam wszystkie szczeble kariery od plannera po New Business Directora. W Starcomie kieruje działem pozyskiwania nowych klientów, zajmuje się marketingiem i rozwojem nowych obszarów działania agencji. Podlega mu również Next, komórka obsługująca grupę w zakresie reklamyw mediach cyfrowych.

Piotr Piętka, dotychczas członek zarządu i dyrektor ds. handlowych, objął funkcję wiceprezesa ds. handlowych.  Karierę w świecie reklamy i marketingu rozpoczął w 1996 r. w agencji DMB&B. Zdobywał doświadczenie od pozycji media asystenta po senior media plannera buyera. Następnie, w 1998 r., jako media manager dołączył do działu mediów agencji reklamowej Leo Burnett. Po usamodzielnieniu się domu mediowego Starcom objął funkcję commercial directora. Piotr Piętka jest odpowiedzialny za negocjacje kontraktów z mediami, tworzenie strategii handlowych, a ostatnio także za system szkoleń pracowników Starcomu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny