Starcom zajmie się obsługą mediową firmy Kruk

Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe została wybrana w przetargu do obsługi mediowej firmy windykacyjnej Kruk. Działaniami performance zajmie się iProspect (dentsu).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom zajmie się obsługą mediową firmy Kruk

Starcom odpowiedzialny będzie za strategię komunikacji oraz planowanie i zakup wszystkich mediów dla KRUK w Polsce. Pierwsza wspólna kampania ruszy już we wrześniu i będzie oparta o działania w telewizji.

Na czele teamu odpowiadającego za działania dla nowego klienta stoi Wiktor Skokowski, communications & business director w Starcomie.

Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę o współpracy. Nie ujawniają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

Od sierpnia za stałe działania perfomance'owe i strategię komunikacji online Kruka odpowiadać będzie iProspect (dentsu Polska), która dodatkowo odpowiada za analitykę i zakup mediów online. Klientem opiekuje się Marta Bińczyk, client partner w dentsu Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii