Starcom przejmuje od Initiative obsługę mediową LEGO

LEGO, producent klocków rozstrzygnął trwający od początku ub.r. przetarg na globalną obsługę mediową. Do współpracy globalnie wybrał Publicis One, a w Polsce będzie pracować ze Starcomem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Starcom przejmuje od Initiative obsługę mediową LEGO

LEGO rozpoczęło globalny przetarg na planowanie i zakup mediów na początku 2023 roku. Firma wysłała wówczas zaproszenia i prośbę o informacje w ramach prowadzonego postępowania do wszystkich dużych holdingów reklamowych.

Duńska marka od 2017 roku w zakresie planowania i zakupu mediów współpracowała z IPG Mediabrands, a w Polsce - z należącym do niej domem mediowym Initiative.  Teraz obsługę mediową przejmie od niej na naszym rynku Starcom.

Lego z nową współpracą na polskim rynku

Według firmy badawczej COMvergence firma Lego wydaje rocznie około 450 milionów dolarów na reklamę w mediach.

-  Byliśmy pod wrażeniem głębi i szerokości kompetencji Publicis One – a także ich zbieżnych wartości kulturowych. Nie możemy się doczekać współpracy w celu dalszego udoskonalenia naszego ekosystemu, wykorzystując ich spostrzeżenia i możliwości, aby tworzyć angażujące i znaczące doświadczenia dla naszych odbiorców - powiedziała Julia Goldin, dyrektor ds. produktów i marketingu w The Lego Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"