Strategy Analytics: 95 proc. rynku tabletów dla Apple

W III kwartale bieżącego roku na całym świecie sprzedano 4,4 miliona tabletów. Ponad 95 proc. z nich stanowiły iPady firmy Apple.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej Strategy Analytics wynika, że sprzedaż tabletów wzrosła w III kwartale o 26 proc. w porównaniu z wcześniejszymi trzema miesiącami, kiedy sprzedano 3,5 miliona urządzeń.

Tylko 2,3 proc. tabletów sprzedanych w III kwartale stanowiły urządzenia pracujące pod kontrolą systemu Android. Rynkowy udział stworzonej przez Google platformy powinien znacząco zwiększyć się już w IV kwartale, wraz z pojawieniem się w sprzedaży nowych modeli, takich jak Samsung Galaxy Tab.

Strategy Analytics podaje też, że zdecydowanie największym rynkiem sprzedaży tabletów były w poprzednim kwartale Stany Zjednoczone. Jednocześnie firma badawcza odnotowuje rosnący popyt na tego typu urządzenia w Europie Zachodniej i Azji.

Globalna sprzedaż tabletów (w oparciu o OS) i udział w rynku - III kw. 2010 r.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day