Strategy Analytics: 95 proc. rynku tabletów dla Apple

W III kwartale bieżącego roku na całym świecie sprzedano 4,4 miliona tabletów. Ponad 95 proc. z nich stanowiły iPady firmy Apple.

km
km
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Z danych firmy badawczej Strategy Analytics wynika, że sprzedaż tabletów wzrosła w III kwartale o 26 proc. w porównaniu z wcześniejszymi trzema miesiącami, kiedy sprzedano 3,5 miliona urządzeń.

Tylko 2,3 proc. tabletów sprzedanych w III kwartale stanowiły urządzenia pracujące pod kontrolą systemu Android. Rynkowy udział stworzonej przez Google platformy powinien znacząco zwiększyć się już w IV kwartale, wraz z pojawieniem się w sprzedaży nowych modeli, takich jak Samsung Galaxy Tab.

Strategy Analytics podaje też, że zdecydowanie największym rynkiem sprzedaży tabletów były w poprzednim kwartale Stany Zjednoczone. Jednocześnie firma badawcza odnotowuje rosnący popyt na tego typu urządzenia w Europie Zachodniej i Azji.

Globalna sprzedaż tabletów (w oparciu o OS) i udział w rynku - III kw. 2010 r.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej