Streetcom proprowadzi influencer marketing NAC

Producent kosiarek NAC (New American Concept) zdecydował się na działania influencer marketingowe. Agencja Streetcom realizuje dla klienta kampanię „7 lat gwarancji z NAC” z udziałem nano, micro i makro influencerów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Głównym celem działań agencji jest pokazanie wyboru kosiarek spalinowych NAC oraz uzyskanie zasięgu online.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/filip-fijalkowski-streetcom-business-development-director-kto-to-jest ##

W kampanii wyselekcjonowani przez Streetcom influencerzy zachęcają użytkowników do testowania kosiarek NAC i wyboru odpowiedniego urządzenia do swoich potrzeb, podkreślając, że urządzenia spalinowe zakupione teraz, są objęte aż 7-letnią gwarancją. Produkty firmy NAC dostępne są w sprzedaży w największych sieciach handlowych takich jak: Auchan, Bricoman, Bricomarche, Castorama, Leroy Merlin, Makro Cash & Carry, Media Expert, OBI, PSB Mrówka.

W kampanii biorą udział zarówno nano, mikro, jak i makro influencerzy. Całość działań podzielona jest na kilka etapów. Działania influencerskie mają na celu edukację na temat kosiarek spalinowych z logo NAC i ich możliwości, a także eksponowanie ich zalet. Głównym celem, realizowanej przez Streetcom kampanii jest prezentacja bogatej oferty kosiarek NAC oraz uzyskanie zasięgu online.

Projekt trafił do agencji w wyniku konkursu ofert.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta