Ströer wprowadza pakiety targetowane w metrze

Firma reklamy zewnętrznej Ströer rozbudowuje ofertę wyselekcjonowanych nośników, gwarantujących reklamodawcom precyzyjne dotarcie do wybranych grup docelowych w warszawskim Metrze.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ströer wprowadza pakiety targetowane w metrze

Pierwszym udostępnionym pakietem wyselekcjonowanych nośników jest Shopper - skierowany do osób odwiedzających sklepy i galerie handlowe, a także robiących zakupy online.

MetroPakiety mają usprawnić planowanie zwłaszcza dużych kampanii, w których wiele czasu pochłania selekcja nośników.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/stroeer-uruchamia-nosniki-cyfrowe-na-stacjach-drugiej-linii-metra-w-warszawie-emisja-reklam-od-stycznia ##

MetroPakiety w Ströer

- Już prawie 20 lat jesteśmy operatorem reklamy w warszawskim Metrze. W tym czasie nie tylko stworzyliśmy spójny ekosystem reklamowy, w którym tradycyjne nośniki oraz ekrany digital wzajemnie się uzupełniają, ale też dogłębnie poznaliśmy specyfikę każdej ze stacji. Dzięki tej wiedzy możemy zaoferować produkty, które optymalnie wykorzystują potencjał przestrzeni reklamowej metra. MetroPakiety to gwarancja optymalnego zasięgu, ale i wyjątkowo precyzyjnego, jak na reklamę OOH, targetowania -  mówi Marcin Gudowicz, CSO Grupy Ströer.

grafika

Ströer zapowiada wprowadzenie kolejnych MetroPakietów w przyszłym roku. Będą skierowane m.in. do młodych odbiorców oraz pracowników największych firm i korporacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową