„Styl & Klasyka” luksusowym wydaniem specjalnym miesięcznika „Dobre Wnętrze”

W piątek 16 października br. na rynku ukaże się luksusowe wydanie specjalne miesięcznika „Dobre Wnętrze” - „Styl & Klasyka” (ZPR Media), kierowany do osób ceniących piękno tradycji w urządzaniu wnętrz. W sprzedaży pozostanie przez trzy miesiące.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
„Styl & Klasyka” luksusowym wydaniem specjalnym miesięcznika „Dobre Wnętrze”

Czytelnicy mogą obejrzeć pięć polskich rezydencji i apartamentów, które zostały wybrane przez redakcję. Ponadto w numerze zaprezentowane zostały stylowe gabinety i domowe biblioteki oraz rozmowy z właścicielami domów.

- Magazyn „Styl & Klasyka” powstał z miłości do tradycji. Z sentymentu do dawnych dobrych wzorów, które współcześnie odczytane i twórczo zaadoptowane dodają naszym domom urody i klasy. Jest piękny w formie i jednocześnie praktyczny. Prezentujemy w nim firmy z wieloletnią tradycją, która gwarantuje wysoką jakość i klasę produktów, a także nowe, które podejmują wątki historyczne, tworząc rzeczy piękne i inspirujące - mówi Małgorzata Tomczyk, redaktor naczelna miesięcznika „Dobre Wnętrze” i numeru specjalnego „Styl & Klasyka”.

„Styl & Klasyka” będzie dostępny w sprzedaży przez trzy miesiące. Wydawca nie informuje o nakładzie. Cena jednego egzemplarza wynosi 12,99 zł, a wydanie drukowane uzupełnią materiały multimedialne, które można obejrzeć na urządzeniach mobilnych.

Magazyn jest promowany w radiu (Radio Eska), telewizji (Eska TV, Fokus TV) i prasie („Rzeczpospolita”, „Sukces”, „Moje mieszkanie”, „M jak mieszkanie”, „Architektura Murator”, „Murator”).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta