Subway promuje kokosową kawę mrożoną

Po raz drugi w letniej ofercie sieci lokali gastronomicznych Subway pojawia się mrożona kawa kokosowa, w cenie 7,95 zł. Wariant reklamuje kampania w internecie.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Subway promuje kokosową kawę mrożoną

Mrożona kawa kokosowa Subwaya reklamowana jest  w mediach społecznościowych marki (Facebook, Instagram oraz Twitter). Do tych kanałów przygotowano serię postów informujących o letniej kampanii, a także konkursowych aktywizujących fanów. Nagrodami w konkursach będą prezencie vouchery na dowolną kawę. W restauracjach znalazły się materiały POS dedykowane najnowszej kampanii. Wśród nich zobaczymy plakaty i menuboardy.  

Za strategię komunikacji, kreacje reklamowe i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Communications.

Kampanię tego sezonowego wariantu smakowego Subway prowadził także w roku ubiegłym, kiedy nowość debiutowała na rynku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady