Sukces programu motywacyjnego Fujitsu Siemens Computers -Cyberbonus 2004

Sukcesem zakończyła się 6 edycja Cyberbonusa - programu motywacyjnego dla sprzedawców sprzętu komputerowego Fujitsu Siemens Computers, obsługiwanego od początku przez firmę Webtel

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Zeszłoroczny Cyberbonus cieszył się wyjątkowo dużym zainteresowaniem adresatów, co przełożyło się na bardzo dobre rezultaty edycji: blisko trzykrotny wzrost rejestracji sprzedaży oraz 30%-owy przyrost nowych uczestników w stosunku do roku poprzedniego. Nagrodę główną programu - ekskluzywną ekspedycję na Saharę zdobyło ponad 70 osób.

Cyberbonus to program, którego podstawowym kanałem komunikacji z uczestnikami jest strona internetowa www.cyberbonus.pl, wspierana przez e-mail oraz infolinię. Głównym narzędziem obsługi programu jest zintegrowana z tymi kanałami aplikacja konsolowa, zbudowana, obsługiwana i co roku aktualizowana przez Webtel. Uczestnicy rejestrują swoją sprzedaż w serwisie, za co otrzymują punkty w postaci wirtualnej waluty, którą następnie, również poprzez stronę www, wymieniają na nagrody rzeczowe z katalogu. Jednocześnie wszyscy starają się o nagrodę główną, którą zawsze jest ekskluzywna wyprawa przygodowa w jakiś fascynujący zakątek naszej planety.

"Nasza współpraca z firmą Webtel trwa od pierwszej edycji programu Cyberbonus - mówi Krystyna Wydrzyńska, Channel Marketing Manager w Fujitsu Siemens Computers - "Dziś z satysfakcją mogę powiedzieć, że zespół Webtela charakteryzuje się kreatywnością, zaangażowaniem i profesjonalizmem, a program Cyberbonus całkowicie spełnia nasze oczekiwania."

Program działa i rozwija się od 2000 roku, kiedy to był pierwszym internetowym programem lojalnościowym na polskim rynku. Tegoroczna edycja, której inaugurację zaplanowano na koniec marca, jest jeszcze owiana tajemnicą, ale, jak zapowiadają organizatorzy, ma być wyjątkowa pod wieloma względami.

Infolinię obsługuje firma telemarketingowa Call Center Poland SA.

Webtel - Interactive Solutions jest dostawcą usług oraz narzędzi z zakresu i realizacji projektów interaktywnej komunikacji wielokanałowej, tzn. realizowanej za pośrednictwem telefonu, narzędzi SMS, MMS, WAP, WWW, e-maila, IVR, etc. Jest również dostawcą rozwiązań informatycznych niezbędnych w tym procesie - systemów gotowych i na zamówienie.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day