'Super Express' wprowadził wspólną ofertę reklamową z se.pl

"Super Express" opracował pakiety reklamowe łączące papierowewydanie tej gazety z jej serwisem internetowym se.pl. Taka ofertazapewnia większy zasięg kampaniom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzone w połowie czerwca pakiety reklamowe łączącepapierowe wydanie "Super Expressu" z jego serwiseminternetowym se.pl noszą nazwy Premium, Standard i Economy. Każdy znich obejmuje powierzchnie gazetowe junior page, cała strona imoduły 3x3 oraz internetowe boxy śródtekstowe i skyscrapery wopcjach od 50 do 200 tys. odsłon. Wszystkie pakiety są skierowanezarówno do reklamodawców ogólnopolskich, jak i regionalnych. Przyopracowywaniu tej oferty biuro reklamy i ogłoszeń "Super Expressu"współpracowało z internetowym domem mediowym IDMnet, który zajmujesię w niej pakietami specjalnymi i optymalizacją kampanii.

- Crossowanie mediów drukowanych z internetowymi pozwala dotrzećdo dodatkowych 85 proc. użytkowników witryny Se.pl, którzy nieczytają wydania gazetowego "SE" - uzasadnia AnnaKaczmarska, dyrektor zarządzająca IDMnet. - Wykorzystaniepakietów w kampanii pozwala na zwiększenie zasięgu w grupachcelowych, a także wzbogaca przekaz reklamowy - dodaje.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?