„Superwizjer” wygrał z konkurencją. 2,7 mln zł z reklam

Jesienny sezon programu interwencyjnego „Superwizjer” oglądało średnio 645 tys. osób. TVN w czasie emisji magazynu wygrał ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 2,74 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Superwizjer” wygrał z konkurencją. 2,7 mln zł z reklam
Jolanta Konopka, foto: TVN / Damian Klamka / East News

Premierowe odcinki „Superwizjera” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 23.30, w okresie od 3 września do 10 grudnia br. Średnia oglądalność programu w tym okresie wyniosła 645 tys. osób, co zapewniło stacji 12,05 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 12,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził odcinek „Superwizjera” wyemitowany 3 grudnia br. Przed telewizory przyciągnął on 868 tys. oglądających.

W paśmie nadawania programu TVN był liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, emitujący wówczas filmy fabularne i serial „CSI: Kryminalne zagadki Miami”, co przełożyło się na 10,11 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. dokumenty z cyklu „Świat bez fikcji”; 8,66 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. filmy fabularne oraz „Ekstradycja”; 7,89 proc.). Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN też był pierwszy, drugie miejsce zajął Polsat, ale trzecia była Jedynka.

Wpływy reklamowe wokół „Superwizjera” w analizowanym okresie wyniosły 2,74 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Kolejne odcinki magazynu trafią na antenę TVN w marcu 2014 roku.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami