Sylwester Latkowski i Michał Majewski o kulisach taśm „Wprost" w książce „Afera podsłuchowa”

W poniedziałek 29 września br. ukaże się książka Sylwestra Latkowskiego i Michała Majewskiego pt. „Afera podsłuchowa. Taśmy Wprost”, wydana nakładem wydawnictwa Zysk i Spółka.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Sylwester Latkowski i Michał Majewski o kulisach taśm „Wprost" w książce „Afera podsłuchowa”
PAP / Paweł Supernak

W książce znajdą się fragmenty stenogramów nagrań z podsłuchanych rozmów polityków, które redakcja tygodnika „Wprost” drukowała na przełomie czerwca i lipca br. Opisane przez Latkowskiego i Majewskiego zostały również kulisy powstania „taśm” oraz wkroczenie funkcjonariuszy ABW i prokuratury do redakcji pisma (przeczytaj o tym).

Autorzy „Afery podsłuchowej” starają się odpowiedzieć na pytania m.in. dlaczego inne redakcje nie zajęły się tematem nagrań, w jaki sposób starano się zamieść aferę „pod dywan” i kto obawiał się „taśm”.

Książka, która pojawi się w sprzedaży 29 września br. nakładem wydawnictwa Zysk i Spółka, liczy 448 stron i kosztuje 39,90 zł. „Afera podsłuchowa” ukaże się pod patronatem „Wprost”.

grafika

Przypomnijmy, że „Wprost” opublikował nagrania z podsłuchanych rozmów m.in. szefa MSW Bartłomieja Sienkiewicza, szefa MSZ Radosława Sikorskiego, ministra skarbu Włodzimierza Karpińskiego, b. ministra finansów Jacka Rostowskiego, b. ministra transportu Sławomira Nowaka, b. wiceszefa resortu finansów Andrzeja Parafianowicza, prezesa NBP Marka Belki oraz mecenasa Romana Giertycha (więcej na ten temat).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wprost-tasmy-nie-zagrozily-spolce-reklamodawcy-nie-odeszli-a-sprzedaz-rosnie ##

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Wprost” w lipcu br. wyniosła 83 243 egz. (zobacz wynik wszystkich tygodników opinii).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wprost-z-rekordowa-sprzedaza-dzieki-tasmom-dane-numer-po-numerze ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day