'Szanuj Zieleń'

Wystartowała kampania reklamowa marki należącej do Browaru Łomża.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Przedzierając się przez dziewiczą dżunglę w poszukiwaniu jeszcze nie odkrytych gatunków, ekipa podróżników odnalazła kwitnący banknotami krzew mamonowca oraz niezwykłe drzewo sandałowe. Jednakże największym odkryciem, jakiego dokonali, było drzewo butelkowca, które wydało dojrzałe owoce – butelki piwa Łomża Export. Tak rozpoczyna się kampania reklamowa marki należącej do Browaru Łomża.

- Otwierający kampanię spot telewizyjny ma formę advertainmentu, co oznacza, iż jest to reklama przygodowa, gdzie fabuła osnuta jest wokół produktu. Reklama w pierwszym kontakcie sprawia wrażenie zwiastuna filmu przygodowego, co pozwala jej wyróżnić się w bloku reklamowym. Film jest tak skonstruowany, aby mocniej angażować uwagę odbiorcy. Za każdym razem widz zwraca uwagę na nowe, interesujące, a co najważniejsze powiązane z prezentowaną marką szczegóły. Autentyzm przekazu uzyskiwany jest dzięki realistycznej scenografii, a całość efektu wzmacnia muzyka, która tworzy odpowiednią atmosferę oraz doskonale wpisuje się w fabułę. Ważną rolę odgrywa także narrator, który nie tylko opowiada całą historię, ale także buduje napięcie, podano w komunikacie.

Pierwsza ogólnopolska kampania telewizyjna piwa Łomża Export ruszyła 17 lipca br. 30-sekundowy film emitowany jest w porach wysokiej oglądalności na antenie TVP1, TVP2, Polsatu oraz w wybranych kanałach tematycznych: Discovery, National Geographic, TVN Turbo, Polsat Sport, Canal+, Canal+ Sport, Extreme Sport, VIVA Polska, MTV Polska, TVN Meteo oraz AXN. Celem kampanii jest umocnienie pozycji marki Łomża Export w segmencie Premium oraz wzrost jej znajomości na terenie całego kraju. Dopełnieniem kampanii w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych będzie intensywna kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej w regionie Polski północno-wschodniej oraz promocja konsumencka. Przygotowania trwały od grudnia 2005 roku, a decyzję o wyborze linii kreatywnej poprzedziły kompleksowe jakościowe i ilościowe badania konsumenckie.

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Szanuj Zieleń”. Jej pomysłodawcą jest agencja reklamowa Vena Art z Lublina, która wygrała przetarg na obsługę brandu w 2006 roku. Agencja zajęła się także realizacją i produkcją kampanii. Współproducentem spotu było studio filmowe OTO FILM Poland.  Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Group. Reklamę telewizyjną wyreżyserował Marcin Ziębiński, którego najnowszy film fabularny „Dublerzy” wszedł właśnie na ekrany kin. Oprócz telewizji spot można również obejrzeć na stronach internetowych Browaru Łomża (www.browarlomza.pl) i agencji Vena Art (www.vena.lublin.pl).

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana