Szefowie CBS, Viacom i Disneya jednymi z najlepiej opłacanych menedżerów w USA

Z badania przeprowadzonego przez firmę Equilar wynika, że ranking najlepiej opłacanych menadżerów w USA zdominowały osoby piastujące kierownicze stanowiska w mediach.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

W pierwszej dziesiątce najlepiej zarabiających menadżerów USA znalazło się aż 6 osób kierujących mediami. Najwyżej w zestawieniu, bo na drugim miejscu uplasował się kierujący CBS Group Leslie Moonves z roczną pensją w wysokości 65,6 mln dol. Daje to wzrost o 9 proc. w skali roku. Wyprzedza go jedynie prezes koncernu Nabors, Anthony Petrello z 68,2 mln dol. i wzrostem o 246 proc.

Piątą lokatę w rankingu zajmuje Philippe Dauman z Viacom z 37,2 mln dol. (wzrost o 11 proc.). Zarządzający Disneyem Robert Iger znalazł się na 7. miejscu z wynikiem 34,3 mln dol., co daje wzrost o 46 proc. Tuż za nim uplasował się David Zaslav z Discovery Communications, którego wysokość rocznej pensji to 33,3 mln dol. (spadek o 33 proc.).

Pozostałe dwa miejsca zajmują Jeffrey Bewkes z Time Warner oraz Brian Roberts z Comcast. Uzyskali oni odpowiednio 32,5  oraz 31,4 mln dol. Obaj zanotowali też wzrosty:  o 27 proc. oraz o 8 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS