Szkolna kampania reklamowa Żywiec Zdrój na finiszu

Zakończyła się właśnie kampania reklamowa wody niegazowanej ŻywiecZdrój związana z początkiem roku szkolnego. Akcja pod hasłem "Mamawie co dla mnie dobre - Back to school" kierowana była do rodzicówuczniów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona po raz trzeci kampania reklamowa "Mama wie co dlamnie dobre - Back to school" kierowana była do rodziców uczniówwznawiających naukę po wakacjach. Akcja starała się utrwalić u nichnawyk zaopatrywania swoich dzieci w źródlaną wodę niegazowanąŻywiec Zdrój, przekonując ich, że wpływa to pozytywnie na zdrowie ipozytywny rozwój uczniów.

Ogólnopolska akcja reklamowa prowadzona była w sierpniu iwrześniu przy pomocy materiałów POS. Kreację i edycję kampaniiprzygotowała agencja reklamowa Banah Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy