Małgorzata i Radosław Majdanowie, youtuberzy i finalista „Masterchef” w kampanii Szlachetnej Paczki (wideo)

Ruszyła kampania inicjatywy charytatywnej Szlachetna Paczka (organizowanej przez Stowarzyszenie Wiosna) pod hasłem „Za dobre rzeczy się płaci”. Biorą w niej udział m.in. Małgorzata i Radosław Majdanowie, youtuberzy Y, Cyber Marian i Wojtek Szumański oraz Matteo Brunetti znany z programu „Masterchef”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Małgorzata i Radosław Majdanowie, youtuberzy i finalista „Masterchef” w kampanii Szlachetnej Paczki (wideo)

Spot z kampanii rozgrywa się w restauracji, gdzie Małgorzata i Radosław Majdanowie odgrywają zarówno klientów, jak i osoby z obsługi. Akcja ma pokazywać, że wszystko co dobre kosztuje - również dobrze zaprojektowana pomoc.

W spocie występują też youtuberzy Y (iluzjonista prowadzący kanał MagicofY), Cyber Marian i Wojtek Szumański, Karolina Pilarczyk (mistrzyni Europy w drifcie), pisarka Katarzyna Bonda, Matteo Brunetti (finalista programu „Masterchef”) oraz organizatorzy Runmaggedonu.

- Szlachetna Paczka, za którą stoi Stowarzyszenie Wiosna, to potężna organizacja, odpowiadająca za to, aby ludziom chciało się pomagać sobie nawzajem. Jedyna różnica między Paczką a „zwykłą” firmą jest taka, że firma sprzedaje produkt czy usługę, a my oferujemy dobro - wyjaśnia Jakub Marczyński, dyrektor kreatywny ds. mediów, influencerów i biznesu w Szlachetnej Paczce.

- Od początku istnienia Paczki zaangażowało się w nią ponad 4 miliony Polaków, a wartość dotychczas przekazanej pomocy to prawie ćwierć miliarda złotych! Tylko podczas ostatniej edycji pomogliśmy  tylu potrzebującym, ilu zamieszkuje Rzeszów. Jestem szczęśliwy i dumny, że Paczkę wspiera tyle osób, że dla tylu szlachetnych ludzi jest ona ważna - podkreśla Jakub Marczyński. - Ale wyobraźmy sobie, o ile większa byłaby skala pomocy, gdyby każdy z nas wpłacił dziś kilka złotych, dał napiwek Paczce za dobrze wykonaną pracę. Ile dobra dzięki temu byśmy uzyskali? Ilu osobom udałoby się jeszcze bardziej pomóc? To od decyzji każdego z nas zależy, ile dobra uda się wygenerować w ten sposób dzięki wpłatom - zaznacza.

Kampania będzie realizowana w internecie (m.in. na portalach społecznościowych) oraz w telewizji (w stacjach współpracujących ze Szlachetną Paczką).

Spot nakręcono w hotelu Książę Poniatowski w Warszawie. Reżyserem był Daniel Rusin, scenariusz przygotowali Jakub Marczyński i Daniel Rusin, a grafikami i zdjęciami zajęli się Jakub Bereźnicki i Leszek Ogrodnik. Monrażem zajęło się Mojotribe, postprodukcją dźwięku - SzumiStudio, muzyka - Audionetwork, a produkcją - FeelMovie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]