Szpakowski najpopularniejszym polskim komentatorem

Dariusz Szpakowski został zwycięzcą rankingu na najlepszegokomentatora piłkarskiego - wynika z sondażu GfK Polonia powstałegona zlecenie 'Rzeczpospolitej'. Szpakowskiego zna aż 88 proc.Polaków, aż 36 proc. respondentów oceniło go na"szóstkę".

ks
ks
Udostępnij artykuł:

"Jedynkę" Szpakowskiemu wystawiło zaledwie 4 proc. badanych.Kolejne miejsca w rankingu zajmuje trzech komentatorów PolsatuSport: Mateusz Borek (ocena 4,4), Bożydar Iwanow (4,3) i RomanKołtoń (4,1). Nieco niżej w rankingu są komentatorzy stacji Canal+:Tomasz Smokowski (4,0), Jacek Laskowski (3,9) i Andrzej Twarowski(3,9).

Z sondażu wynika, że 75 proc. badanych ogląda w telewizji meczepiłkarskie. Najchętniej oglądamy spotkania reprezentacji Polski (66proc.), mecze mistrzostw świata (53 proc.) i Europy (47 proc.).Zdecydowanie mniejszą popularnością cieszy się polska liga (10proc.).

Średnie oceny ankietowanych w skali od 1 do6

01. Dariusz Szpakowski TVP - 4,902. Mateusz Borek Polsat Sport - 4,403. Bożydar Iwanow Polsat Sport - 4,304. Roman Kołtoń Polsat Sport - 4,104. Maciej Iwański TVP - 4,106. Tomasz Smokowski Canal- 4,007. Jacek Laskowski Canal - 3,907. Andrzej Twarowski Canal - 3,909. Tomasz Jasina TVP - 3,809. Grzegorz Kalinowski nSport - 3,8

Sondaż telefoniczny GfK Polonia dla "Rz" przeprowadziła 8sierpnia na próbie tysiąca osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta