Szymon Majewski nadal traci widzów

Trzy pierwsze odcinki dwunastego sezonu „Szymon Majewski Show” zgromadziły średnio 2,32 mln widzów. To mniej niż stacja notowała w tym paśmie przed rokiem, podczas emisji dziesiątej edycji (2,46 mln osób).

Kamil Sokołowski
Kamil Sokołowski
Udostępnij artykuł:

Show zapewnia TVN średnio 17,16 proc. udziału w grupie 4+ oraz 18,47 proc. udziału wśród osób między 16 a 49 rokiem życia. Trzy pierwsze odcinki wiosennej edycji w 2010 roku dały stacji odpowiednio 18,26 proc. i 19,97 proc. udziału, zaś w 2009 roku - 18,88 proc. i 19,23 proc. udziału.

  Stacja podczas emisji programu zajmuje trzecią lokatę na rynku. Liderem jest TVP2  z 3,24 mln widzów i 24,09 proc. udziału („Kulisy M jak miłość”, „Tomasz Lis na żywo”), druga pozycja przypada zaś Polsatowi z pasmem filmowym (2,37 mln widzów i 17,62 proc. udziału w rynku) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.  

  Format chętnie oglądają kobiety, widzowie powyżej 30 roku życia, legitymujący się wykształceniem średnim i wyższym. 

Program „Szymon Majewski Show” jest obecny na antenie TVN od 2005 roku. Produkuje go firma Rochstar.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych