T-Mobile biegająco reklamuje smartfony i laptopy (wideo)

Pod hasłem „Biegnij do T-Mobile” startuje kolejna kampania reklamująca tanie smartfony i laptopy dostępne w T-Mobile. Akcję przygotowały firmy G7 i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania T-Mobile zachęca klientów innych operatorów telefonicznych do przeniesienia numeru do tej sieci. Reklamy informują, że w T-Mobile smartfony i laptopy są dostępne za złotówkę w niskich abonamentach, np. Samsung Galaxy S Plus w taryfie za 69,9 zł miesięcznie, a Acer Aspire S3 przy opłacie miesięcznej 169,9 zł. Akcja wspiera rozpoczynaną jednocześnie promocję „Smartfonowa okazja” (przeczytaj więcej o niej).

To kolejna w tym roku kampania, w której T-Mobile reklamuje swoją ofertę smartfonów i laptopów. Poprzednio sieć promowała te urządzeni z gwarancją najniższych cen (więcej o tej kampanii).

Obecne działania reklamowe obejmują telewizję i radio (reklamy w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, sponsoring wielu programów telewizyjnych), internet oraz outdoor. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Komentarze (1)
dawny t-mobilowiec
14 lat temu

kto wymyslil to haslo: biegnij przeniesc... Nikt, ale to nikt nie bedzie mi rozkazywac co mam robic!!!!!!!!!

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek