T-Mobile Polska reklamuje się jako „sieć największych możliwości” (wideo)

Rusza nowa wizerunkowa kampania reklamowa T-Mobile Polska. Akcję, prezentującą wybrane usługi oferowane przez tę sieć, przygotowały firmy G7, Lunapark i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
T-Mobile Polska reklamuje się jako „sieć największych możliwości” (wideo)

Głównym motywem nowej kampanii T-Mobile Polska jest smuga w kolorze magenta, charakterystycznym dla identyfikacji wizualnej tej sieci. W spocie symbolizuje ona szeroki zasięg i możliwości, które swoim użytkownikom daje T-Mobile.

Kampania prezentuje niektóre z usług działających w T-Mobile: zbliżeniowe płatności mobilne MyWallet (przeczytaj o nich więcej), platformę T-Mobile Cloud (więcej o niej) oraz MyBox z najpopularniejszymi aplikacjami mobilnymi (więcej na ten temat).

Poprzednia wizerunkowa kampania reklamowa T-Mobile pod hasłem „sieć największych możliwości” była prowadzona wiosną ub.r. (przeczytaj więcej i obejrzyj spot).

Nowa reklama była kręcona przez 60-osobową ekipę m.in. w Tatrach, w Warszawie oraz nad jeziorami i morzem. Nagranie zajęło 5 dni zdjęciowych, a cała produkcja - półtora miesiąca. Reżyserem spotu jest Marek Dawid, a tłem muzycznym - piosenka „Something Good” zespołu Alt-J.

Kreację kampanii przygotowała agencja G7, animacją spotu zajęło się studio Lunapark, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?