„Tak radośnie się rośnie” w najnowszej kampanii marki BoboVita

Marka BoboVita wystartowała z kampanią promującą produkty w słoiczkach oraz kaszki dla niemowląt i małych dzieci, podkreślając ich prosty skład, składniki w 100 proc. naturalnego pochodzenia oraz jakość potwierdzoną na 100 proc., a także ich znaczenie dla prawidłowego rozwoju dziecka poprzez uwzględnianie zmieniających się potrzeb maluchów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Tak radośnie się rośnie” w najnowszej kampanii marki BoboVita

Idea kampanii wyrażona hasłem „Tak radośnie się rośnie!” przypomina rodzicom, że to, co jemy, ma ogromny wpływ na rozwój i samopoczucie już od najmłodszych lat, dlatego troska o odpowiednią dietę niemowląt i małych dzieci, wspierającą ich prawidłowy rozwój, jest tak istotna.

W spocie w wersji 30 -sek., emitowanym w telewizji oraz w internecie, poznajemy trzech bohaterów na różnym etapie rozwoju (6, 8 i 12 miesięcy), którzy wspólnie ze swoimi rodzicami każdego dnia odkrywają ich wspólny świat. Nieodłącznym elementem ich radosnej codzienności są produkty BoboVita.

Dodatkowo powstały 3 spoty w wersji 15 - sek., skupione bezpośrednio na trzech kluczowych momentach dnia: śniadaniu, obiedzie i kolacji. 

 

Za przygotowanie idei kreatywnej oraz scenariuszy spotów odpowiada agencja GoldenSubmarine, o ich realizację zadbał dom produkcyjny Ones, a za działaniami PR stoi agencja Alert Media Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję