„Taki mamy klimat” - L.U.C rapująco promuje rowery miejskie we Wrocławiu (wideo)

Zaczęła się druga odsłona kampanii z udziałem rapera i producenta muzycznego L.U.C promującej publiczną komunikację rowerową we Wrocławiu obsługiwaną przez firmę Nextbike Polska. Przy tworzeniu spotu pracowali też studio Juice i Jan Kallwejt.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Taki mamy klimat” - L.U.C rapująco promuje rowery miejskie we Wrocławiu (wideo)

W spocie L.U.C rapując, przedstawia Wrocław jako idealne miejsce dla rowerzystów miejskich. - Postanowiłem podkreślić fakt, że we Wrocławiu prawie zawsze jest o kilka stopni cieplej niż w innych miastach. Wiosna zaczyna się tu wcześniej, a zima przychodzi później. Do tego jest tak płasko, że jak popracujemy nad kondycją to można jeździć do pracy bez podręcznego zestawu kabiny prysznicowej - opisuje muzyk.

Klip kończy się informacją o systemie Wrocławskiego Roweru Miejskiego, który obsługuje firma Nextbike Polska. - Rosnące doświadczenie powala nam popatrzeć na rower i jego funkcjonowanie w metropoliach z szerszej perspektywy, jako na nieodłączną część życia mieszkańców. Podobnie jest ze sztuką. Stąd właśnie wziął się pomysł na zaskakujące, niekonwencjonalne połączenie w postaci wyjątkowej kampanii - tłumaczy Tomasz Wojtkiewicz, prezes Nextbike Polska.

 

W październiku spot będzie emitowany przed filmami w kinie Nowe Horyzonty oraz rotacyjnie w czasie trwania American Film Festivalu, którego partnerem została firma Nextbike Polska.

Animacją klipu zajęło się wrocławskie studio Juice, a grafiki przygotował Jan Kallwejt.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska