„Takie jest Życie” zmieniło się w tygodnik. Konrad Pawłowski nowym naczelnym

Wydawnictwo Bauer zmieniło cykl wydawniczego magazynu rozrywkowego „Takie jest Życie”. Dotąd dwutygodnik, od 28 maja br. stał się tygodnikiem. Tytuł ma teraz też więcej stron i wyższą cenę, a jego naczelnym został Konrad Pawłowski.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
„Takie jest Życie” zmieniło się w tygodnik. Konrad Pawłowski nowym naczelnym

- Jesteśmy przekonani, że tygodniowa periodyczność jest bardziej dopasowana do nowej, dynamiczniejszej i pełnej emocji formuły pisma - mówi Wirtualnemedia.pl Marek Lasota, wydawca pism kobieco-rozrywkowych w Wydawnictwie Bauer.

„Takie jest Życie” zyskało nową szatę graficzną, a prezentowane w magazynie prawdziwe historie są opisywane w jeszcze bardziej emocjonalny i dramatyczny sposób. Poza historiami ludzkimi w tytule znaleźć też można porady zdrowotne i dotyczące prowadzenia domu oraz przepisy kulinarne.

Nowym redaktorem naczelnym pisma został Konrad Pawłowski, dotąd szef działu wydarzenia w „Super Expressie”. Dotychczas magazynem „Takie jest Życie” kierował Jarosław Mrozek, który nadal pozostaje naczelnym wydawanej przez Bauera „Chwili dla Ciebie”.

Pismo w formule tygodnika zwiększyło objętość z 40 do 48 stron, zyskało większy format (230x280mm), a jego cena poszła do góry z 1,60 zł do 1,80 zł. Najnowsze wydanie ukazało się w nakładzie 300 tys. egz. Jest ono promowane w telewizji i magazynach Bauera.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu