Tarczyński Studio Live uzyskało wyłączność prawa do transmisji Malta Vibes

Tarczyński Studio Live uzyskało wyłączne prawa do polskiej wersji językowej transmisji turnieju e-sportowego Malta Vibes, z pulą nagród 300 tys. dolarów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Organizatorzy Malta Vibes by Eden Esports ogłosili, że najlepsze zespoły turnieju zostaną zaproszone na profesjonalny obóz szkoleniowy na Malcie.

W zawodach wystartują m.in. czołowe polskie zespoły CS:GO, jak x-kom Ago, Pact, Izako Boars czy Honoris. Turniej rusza 16 sierpnia.

- W ubiegłym roku Malta Vibes podbiła serca fanów e-sportu, dlatego teraz spodziewamy się ogromnego zainteresowania relacjami z turnieju. Licencja obowiązuje do końca 2021 roku, więc przed zespołem odpowiedzialnym za nasze działania w e-sporcie kilka miesięcy wytężonej pracy, którą, mam nadzieję, docenią widzowie kanału - mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i exportu w firmie Tarczyński.

Projekt Tarczyński Studio Live, sponsorowany przez markę przekąsek mięsnych Tarczyński na platformie Twitch, ruszył w marcu 2020 roku. Jest prowadzony przez agencję Cyberwolves. W pierwszym półroczu 2021 r. transmisje z profesjonalnym komentarzem obejrzało ponad 3,5 mln widzów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu