Brand Kolektyw z nową kampanią dla marki Tartare

Agencja reklamowa Brand Kolektyw przygotowała nową kampanię digitalową dla marki francuskich serków Tartare. Komunikacja prowadzona jest pod hasłem „Smakuj każdym zmysłem”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiada za koncepcję kreatywną oraz komunikację w obrębie platform społecznościowych, w tym Facebooka i Instagrama.

Jest również odpowiedzialna za realizację nowego spotu reklamowego marki, stworzonego we współpracy ze studiem produkcyjnym Foodoo. Projekt obejmuje dedykowaną sesję zdjęciową i współprace influencerskie. Wsparciem mediowym kampanii zajmuje się agencja Mindshare.

Tartare to kolejna marka w portfolio Brand Kolektyw. Wśród obsługiwanych przez agencję klientów i marek znajdują się m.in.: Multisport Polska, Komputronik, Wyborowa, Ballantine’s, Bonne Maman, Amic Energy Polska, a także inna należąca do Grupy Savencia marka serów - NaTurek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię