„Tato jest super” w kampanii Oreo (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa ciastek Oreo (Mondelez Polska) związana z Dniem Ojca. Za przygotowani i realizację akcji, prowadzonej pod hasłem „Oreo - Tato jest super”, odpowiadają firmy Next, Red8, Draft FCB + Ad Fabrika i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Oreo zachęca do do świętowania Dnia Ojca. W ramach akcji uruchomiono serwis tatojestsuper.pl, gdzie codziennie pojawia się nowe zdanie dla internautów: dokończenie krótkich historii związanych z ich ojcami. Każdego dnia autorzy 10 najciekawszych odpowiedzi wygrywają koszulki z ich wydrukowanymi wpisami, a jeden jest nagradzany na antenie radia RMF FM. Dodatkowo w przeddzień i Dzień Ojca - czyli 22 i 23 czerwca - na stronie do wygrania będzie zapas ciastek Oreo oraz voucher Travel Pass o wartości tysiąca złotych.

grafika

Zabawę - prowadzoną pod hasłem „Oreo - Tato jest super” - wspierają działania reklamowe w telewizji, internecie, radiu oraz na outdoorze (nośniki standardowe i niestandardowe, m.in. citylighty z tzw. „elementem lustrzanym”, dzięki któremu można sobie zrobić zdjęcie w koszulce z napisem „Tato jest super”).

Koncepcję i nazwę akcji oraz jej linię kreatywną przygotowały agencje Red8 Events oraz Red8 Digital, z których pierwsza koordynuje też animacje prowadzone w wybranych miastach. . Adaptację spotu telewizyjnego zajęła się agencja reklamowa Red8, Draft FCB + Ad Fabrika, a za mechanizm i synergię działań we wszystkich mediach odpowiadają dom mediowy Starcom i agencja Next. Starcom wspólnie z Mondelez Polska zaplanował również i kupił media.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych