TBWADATA SOLUTIONS dla Jumpera

Już po raz drugi TBWADATA SOLUTIONS przygotowała mailing dla samochodów dostawczych Citroen Jumper

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Już po raz drugi TBWADATA SOLUTIONS przygotowała mailing dla samochodów dostawczych Citroen Jumper. Akcja związana jest z poszerzeniem przez Citroen Polska oferty produktowej.

Podobnie jak w akcji wiosennej mailing skierowany został do właścicieli oraz kadry kierowniczej średnich i małych firm z branży budowlanej, spożywczej oraz usługowej. Tym razem dotyczy wprowadzonych na rynek przez Citroen Polska samochodów dostawczych w wersjach adaptowanych, czyli: 3-osobowej, 6-osobowej, ze skrzynią ładunkową z plandeką, chłodnią, bankowozem itd. Pakiet mailingowy silnie eksponuje nowe wersje Citroena Jumpera.

Zadaniem komunikatu jest jak najlepsze wyróżnienie produktu na tle ofert konkurencyjnych, a tym samym zachęcenie obecnego i potencjalnego konsumenta do skorzystania z nowej oferty Citroena. Celem akcji jest sprzedaż aut dostawczych z oferty promocyjnej wśród adresatów mailingu oraz pozyskanie maksymalnej liczby firm zainteresowanych zakupem takich samochodów w najbliższym czasie. Przed rozpoczęciem mailingu przeprowadzono akcję telemarketingową, która pozwoliła na wyłonienie firm deklarujących chęć otrzymania oferty.

Z kolei każdy z koncesjonerów za pomocą ekstranetu otrzymał informacje na temat firm z jego regionu sprzedaży, do których trafił mailing. Jednocześnie za pośrednictwem ekstranetu prowadzone są na bieżąco raporty z wyników akcji, co pozwala Działowi Marketingu monitorować postępy w pracy poszczególnych regionów. TBWADATA SOLUTIONS przygotowała mechanizm akcji, stronę www oraz pakiet mailingowy. Natomiast komunikacją ATL zajęła się agencja Euro RSCG New Europe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"