TBWADATA SOLUTIONS dla Jumpera

Od marca do czerwca trwać będzie akcja mailingowa z promocyjną ofertą Citroena Jumpera

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od marca do czerwca trwać będzie akcja mailingowa z promocyjną ofertą Citroena Jumpera skierowana do managementu oraz właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Akcję dla Citroen Polska przygotowała TBWADATA SOLUTIONS.

Komunikacja opiera się na pakiecie mailingowym, który silnie eksponuje ofertę promocyjną na zakup Citroena Jumpera oraz prezentuje całą gamę modeli samochodów tej marki z homologacją ciężarową. Zadaniem komunikatu jest jak najlepsze wyróżnienie produktu na tle ofert konkurencyjnych, a tym samym zachęcenie obecnego i potencjalnego konsumenta do skorzystania z niepowtarzalnej oferty Citroena. Budowa świadomości marki Citroen jako 'partnera Twojej firmy' oraz budowa lojalności wśród jej użytkowników. Celem akcji jest sprzedaż jak największej liczby samochodów Citroen Jumper z oferty promocyjnej wśród adresatów mailingu oraz pozyskanie maksymalnej liczby tzw. gorących kontaktów.

TBWADATA SOLUTIONS na podstawie dokładnej analizy bazy danych Klientów Instytucjonalnych Citroen Polska i zawartych w niej informacji wyznaczyła kryteria zakupu/selekcji bazy danych ze źródeł zewnętrznych/ adresów firm, które nie znalazły się w bazie Klienta. Dodatkowo przeprowadzona została akcja telemarketingowa, która pozwoliła na wyłonienie firm deklarujących chęć otrzymania oferty. Mailing był wysyłany w transzach, aby zapewnić koncesjonerom odpowiedni czas na kontakt. W serwisie intranetowym każdy z koncesjonerów otrzymał wszystkie informacje na temat firm z jego regionu sprzedaży, do których trafił mailing. Jednocześnie serwis ten służy do raportowania na bieżąco wyników akcji, co pozwala Działowi Marketingu monitorować postępy w pracy poszczególnych regionów.

Osoby odpowiedzialne za projekt po stronie Agencji:

MAREK KOSAKOWSKI DIRECT MARKETING MANAGER

MICHAŁ LASKOWSKI JUNIOR DATABASE MANAGER

JULIAN ŚWIETLICKI CREATIVE DIRECTOR

Osoby odpowiedzialne za projekt po stronie Klienta:

ANNA STANOWSKA DZIAŁ MARKETINGU CP

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny