„Tele Świat” liderem dwutygodników TV. „Ekran TV” stracił najwięcej

W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, w tym „Tele Max” i „Super TV”, które rok wcześniej były jeszcze tygodnikami. Najwięcej stracił „Ekran TV”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Tele Świat” liderem dwutygodników TV. „Ekran TV” stracił najwięcej

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2015 roku wyniosła 348 386 egz. Była ona o 9,73 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 198 890 egz., po spadku o 0,80 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 158 897 egz., podczas gdy rok wcześniej w cyklu tygodniowym sprzedawał się w liczbie 159 505 egz.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w lutym br. wynoszącym 139 316 egz. W lutym 2014 roku ukazując się co tydzień magazyn ten notował sprzedaż na poziomie 143 459 egz.

„Telemax” na cykl dwutygodniowy przeszedł od wydania, które się ukazało 31 marca ub.r., a „Super TV” od numeru z 7 kwietnia ub.r. Pisma te zwiększyły do 96 stron swoją objętość (wcześniej wynosiła ona 56 stron) i zdrożały z 1,20 zł do 1,50 zł (więcej na ten temat).

Ostatnią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w lutym 2015 roku na poziomie 53 572 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 13,18 proc.

W lutym 2015 roku w porównaniu do stycznia 2015 roku wszystkie tytuły zanotowały delikatne spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „Super TV” - było to 4,17 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?