“Tele Tydzień” liderem, “Teleprogramy” ostatnie

W lutym br. spadła sprzedaż wszystkich tygodników z programem telewizyjnym. Liderem pozostał “Tele Tydzień”, a największy spadek zanotowały ostatnie w zestawieniu “Teleprogramy”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnie rozpowszechnianie płatne razem “Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym br. wyniosło 1 071 339 egz., czyli o 6,9 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 457 527 egz. (spadek o 9 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnim rozpowszechnianiem płatne razem wynoszącym 228 481 egz., notując spadek o 22,1 proc.

Najwięcej stracił ostatni w rankingu tygodnik “Teleprogramy” (Teleprogram), którego wynik sprzedażowy w lutym br. zmalał względem lutego 2010 roku o 22,1 proc. do 37 504 egz.

Łącznie średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodników telewizyjnych w lutym 2011 roku było o 8,3 proc. niższe niż rok wcześniej.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia

Tak wygląda studio Lotto po przełomowej zmianie. Mamy zdjęcia