Telefoniczna kampania UPC

UPC Polska ruszyła ze specjalną kampanią poświęconą promocji swojej nowej oferty telefonicznej.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Zakrojona na szeroką skalę kampania ruszyła w pierwszym tygodniu kwietnia br. i potrwa trzy tygodnie.

UPC Polska wykorzystuje w kampanii mediowej telewizję, radio, reklamę on-line oraz działania BTL.

Od 9 kwietnia na antenie kanałów grupy TVN, Polsatu oraz kanałów tematycznych AXN i Hallmark jest emitowany 15.sekundowy spot telewizyjny. Reklamy prasowe ukażą się w magazynach telewizyjnych (m.in. "Teleświat", Teletydzień", dodatkach telewizyjnych do "Dziennika" i "Gazety Wyborczej"). Spot radiowy będą nadawać od 10 kwietnia takie stacje, jak Złote Przeboje, Radio Wawa i Radio Eska. W kampanii online internauci zobaczą reklamy na portalach onet.pl i interia.pl, oraz banner na GaduGadu. Istotną część komunikacji stanowią materiały BTL: ulotki dla przedstawicieli handlowych, ulotki i plakaty w Lokalnych Biurach Obsługi Klienta UPC oraz nadruk na kopertach i ulotki załączane do rachunków wysyłanych do obecnych klientów UPC.

Kampanię ATL przygotowała agencja Ad Fabrika FCB, BTL - agencja ARIP.

W zasięgu sieci telewizji kablowej UPC znajduje się ponad 1,9 mln gospodarstw domowych w ośmiu największych aglomeracjach miejskich i wielu mniejszych miastach. Na koniec grudnia 2006 roku UPC Polska miała ponad milion abonentów telewizji kablowej, przeszło 206 000 użytkowników internetu i 63 000 klientów usługi telefonicznej.

Podobne informacje:

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?