Telewizja HOPS!a

12 stycznia ruszyła telewizyjna kampania cukierków HOPS!

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Spot reklamowy został przygotowany przez agencję Demo Effective Launching, planowaniem kampanii zajął się dom mediowy Starcom. Kampania potrwa do końca marca bieżącego roku i obejmie TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN, Polsat oraz Discovery i Animal Planet. Jej celem jest wprowadzenie na rynek nowej marki cukierków - MIX HOPS!, a także wzbudzenie motywacji do ich spróbowania.

Adresatem rozpoczętej kampanii są matki w wieku 25-45 lat, z dziećmi w wieku do 12 lat. Przekaz reklamowy pozycjonuje cukierki MIX HOPS!, jako chwile beztroskiej radości dla tych, którzy je jedzą i którzy się nimi dzielą.

Spot reklamowy pokazuje rozHOPS!aną rodzinkę, która w scenerii domowego ogrodu delektuje się popołudniem i cukierkami HOPS! - zajadając soczyste galaretki, jogurtowe toffee i cukiereczki w paseczki... Spot przepojony jest energią i radością, która płynie od HOPS!ających po ogrodzie dzieci. Ich zabawie dają się także ponieść dorośli, którzy dołączają do wielkiego HOPS!ania po ogrodzie.

"Skierowany do kobiet i dzieci obraz, jest pełen rodzinnej atmosfery, hopsających dzieci i radości. Taki obraz HOPS!ów chcemy zbudować. Reklama komunikuje, że kolorowy świat HOPS!a pozwala na znalezienie w sobie dziecięcej radości przez wszystkich w rodzinie. Podkreślamy także, że w MIX'ach HOPS!a każdy znajdzie coś dla siebie" - wyjaśnia Joanna Śledzińska, Marketing Manager z firmy Leaf Poland.

"Dzięki dużemu naciskowi na wyeksponowanie nowego logo HOPS!a w reklamie, wspiera ona również wszystkie pozostałe produkty z rodziny HOPS! Jestem przekonany, że w dłuższej perspektywie te i podobne zabiegi umocnią pozycję dominującą naszych cukierków w swojej kategorii w Polsce" - prognozuje Wojciech Czuk, Senior Brand Manager w Leaf Poland.

HOPS! to największa marka na rynku cukierków. Jej udział wartościowy wg AC Nielsen wyniósł 7,9% w 2003 roku. Marka należy do firmy Leaf Poland, która jest polskim odziałem holenderskiej CSM Holding. Firma ta jest drugim graczem na rynku cukierków w Europie.

METRYCZKA KAMPANII

Klient: Leaf Poland

Przedstawiciel klienta:

Wojciech Czuk, Senior Brand Manager

Joanna Śledzińska, Marketing Manager

Agencja: Demo Effective Launching Przedstawiciel agencji:

Agnieszka Cachro, Account Manager

Grupa kreatywna:

Copywriter: Dariusz Chwierut

Grafik: Grzegorz Garyga

Kampania

Zasięg kampanii - kampania ogólnopolska

Cel: wprowadzenie na rynek nowego produktu - cukierków MIX HOPS!

Czas trwania: styczeń - marzec 2004

Grupa docelowa: matki w wieku 25-45 lat, z dziećmi w wieku do 12 lat

Media: o Telewizja: TVP1, TVP2, TVP3, TV4, TVN, Polsat, Discovery, Animal Planet

Dom mediowy: Starcom

Studio produkcyjne: Graffiti Film

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"