Tylko Gemius chce pracować dla Telewizji Polskiej

Firma Gemius SA jako jedyna złożyła ofertę w przetargu Telewizji Polskiej dotyczącym pomiaru ruchu w witrynach internetowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Tylko Gemius chce pracować dla Telewizji Polskiej
Fot. Telewizja Polska

Przetarg TVP dotyczy pomiaru treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych. Pomiarem ruchu w witrynach internetowych mają być objęte m.in. zachowania użytkowników oraz korzystanie ze stron i aplikacji internetowych.Usługa pomiaru obejmie również pomiar treści multimedialnych audio i wideo, w tym reklam emitowanych przez dedykowane odtwarzacze wideo osadzone na stronach portali TVP, w aplikacjach, jak również materiałów wideo osadzonych na stronach lub w aplikacjach podmiotów trzecich, korzystających z playerów Telewizji Polskiej.

Pomiar obejmie też wszystkie kontrolowane przez TVP domeny, serwisy, aplikacje mobilne, smart TV, HBB TV oraz treści multimedialne wykorzystywane za pośrednictwem komputerów, telewizorów i urządzeń mobilnych przez użytkowników z i spoza obszaru Rzeczpospolitej Polskiej.

Ofertę w postępowaniu złożyła tylko firma Gemius SA proponując cenę w kwocie 887 tys. zł. 

Umowa ma zostać zawarta na rok. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę