Telewizja Puls wprowadza pasma z bajkami Nickelodeona

Od marca na antenie TV Puls i Puls 2 pojawią się trzy pasma seriali animowanych z oferty kablowej stacji Nickelodeon. Oba kanały wyemitują ponad 600 premierowych odcinków.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Telewizja Puls wprowadza pasma z bajkami Nickelodeona
Shutterstock.com

Wprowadzenie bloków tematycznych z animacjami z portfolio grupy Nickelodeon to efekt zawartej w środę 12 lutego br. umowy o współpracy strategicznej z Viacom International Media Networks, nadawcą Nickelodeona. Umowę, która obejmuje również wsparcie cross-promocyjne, podpisano na dwa lata.

Na obydwu kanałach Telewizji Puls zostanie wyemitowanych łącznie ponad 600 odcinków produkcji ze stacji Nickelodeon. Będą to takie seriale jak np. „SpongeBob Kanciastoporty”, „Kung Fu Panda”, „Fanboy i Chum Chum”, „Psi Agent”, „Zagroda wg Otisa”, „Hej Arnold”, „Planeta Sheena”, „Psi Patrol”, „Jimmy Neutron Mały Geniusz”, „Wojownicze Żółwie Ninja” i „KotoPies”. Kontynuowana będzie też emisja „Pingwinów z Madagaskaru”.

W TV Puls pasmo będzie nadawane codziennie rano o godz. 8.30 oraz wieczorem w godzinach 19.00-20.00. Natomiast Puls 2 wprowadzi takie pasmo w dni powszednie w godzinach 12.30-14.00.

W przeszłości, od 2011 roku, pasmo z bajkami Nickelodeona pokazywała TVP1. Było ono nadawane w niedzielne poranki (dowiedz się więcej).

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w styczniu br. średni udział TV Puls wyniósł 3,07 proc., a Puls 2 - 1,55 proc. (więcej na ten temat).

łb
Autor artykułu:
łb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały