Temu najczęściej pobieraną aplikacją z App Store w Polsce

W 2024 r. Temu była najczęściej pobieraną darmową aplikacją na iPhone'a w Polsce - wynika z rocznego raportu Apple. Chińska aplikacja zakupowa wyprzedziła nie tylko platformy Google i Mety, ale i chińską konkurencję.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Temu najczęściej pobieraną aplikacją z App Store w Polsce
Strona główna Temu

Apple ogłosił właśnie listę najczęściej pobieranych aplikacji w swoim sklepie App Store.

W kategorii bezpłatnych aplikacji ranking dla Polski wygląda następująco

1. Temu 
2. Google 
3. WhatsApp
4. Google Chrome 
5. Threads
6. ChatGPT
7. Mapy Google
8. TikTok
9. YouTube
10. Facebook 
11. Instagram 
12. Gmail
13. Messenger 
14. mObywatel 
15. InPost Mobile 
16. Spotify 
17. Max
18. Żaapka
19. CapCut 
20. Vinted

Z kolei czołówkę aplikacji płatnych tworzą: Blitzer.de PRO, Złap termin, Hiking Map Poland, Mountain trails, Threema. The Secure Messenger, Lekturowo.

Temu rozpoczęło działalność w USA we wrześniu 2022 r., a w kolejnym roku rozszerzyło swoje usługi na Europę. Obecnie platforma działa na ponad 80 rynkach na całym świecie, w tym we wszystkich 27 państwach członkowskich Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii i Norwegii.

Według najnowszego EU Transparency Report, platforma miała średnio 93,7 mln odbiorców miesięcznie w Unii Europejskiej w ciągu siedmiu miesięcy do 31 października 2024 r., a w ciągu ostatnich siedmiu miesięcy, platforma miała aż 9,6 miliona użytkowników miesięcznie w Polsce.

Z danych Mediapanelu wynika, że we wrześniu br. platforma Temu (stanowi cały ruch notowany przez Grupę Whaleco) zwiększyła liczbę polskich użytkowników się z 15,67 do 15,85 mln, a przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużyła z 44 minut i 9 sekund do 50 minut i 21 sekund – wynika z danych Mediapanelu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style