"The New York Times" ma już ponad 7,8 mln cyfrowych subskrypcji. Zysk w górę o ponad 50 proc.

The New York Times Company, wydawca "The New York Times", w pierwszym kwartale tego roku osiągnął 68 mln. dolarów zysku operacyjnego, co oznacza wzrost o 54 proc. rok do roku. Wydawca ma już 7,8 mln płacących cyfrowych subskrybentów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W pierwszym kwartale tego roku "The New York Times" zyskał 301 tys. nowych subskrypcji. To najmniejszy od półtora roku przyrost nowych subskrybentów. Łącznie wydawnictwo ma już 7,8 mln płacących cyfrowych subskrybentów - najwięcej na świecie spośród serwisów informacyjnych.

6,9 miliona to subskrybenci serwisu informacyjnego online lub aplikacji Cooking and Games. Po raz pierwszy firma podała liczbę zarejestrowanych użytkowników -mogą przeczytać ograniczoną liczbę darmowych artykułów, zanim zostaną poproszeni o płatność. The New York Times Company ma 100 milionów zarejestrowanych użytkowników.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ezra-klein-the-new-york-times ##

Rośnie zysk The New York Times Company

The New York Times Company nadal jest na dobrej drodze do osiągnięcia celu 10 milionów subskrybentów do 2025 roku - podał wydawca.

Firma odnotowała skorygowany zysk operacyjny w wysokości 68 mln dolarów, co oznacza 54-procentowy wzrost w porównaniu z ubiegłym rokiem. Udało się to dzięki wygenerowaniu wyższego zysku z każdego abonenta, częściowo z powodu wygaśnięcia promocyjnych stawek w 2021 roku.

Całkowite przychody wydawnictwa wzrosły o około 6,6 procent rok do roku, do 473 milionów dolarów. Przychody z subskrypcji online i reklamy cyfrowej wzrosły łącznie o 32 procent, do 239 milionów dolarów. Przychody z druku nadal systematycznie spadają.

Wpływy z prenumeraty wzrosły na koniec marca o 15 proc. do 329 mln dolarów. Z prenumeraty cyfrowa wpływy poszły w górę o 38 proc. i wyniosły 179,6 mln dolarów.

Przychody z reklamy cyfrowej wzrosły o 16,3 procent do 59,5 mln dolarów, głównie z za sprawą bezpośredniej sprzedaży powierzchni reklamowej i reklam w podcastach. Ogólne wpływy z reklam wydawnictwa spadły o 8,5 proc. do 97 mln dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny