„The New York Times” z rosnącymi przychodami i liczbą użytkowników, wpływy z reklam internetowych w dół o 6 proc.

W I kwartale 2018 roku spółka The New York Times Company dodała 139 tysięcy subskrybentów cyfrowej wersji „New York Timesa”, a liczba płacących czytelników w internecie osiągnęła 2,8 miliona. Wpływy wydawcy z segmentu reklamy online zmalały o 6 proc., pomimo tego przychody wydawnictwa okazały się wyższe niż rok wcześniej.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W I kwartale br. spółka The New York Times Company zanotowała wzrost cyfrowych subskrybentów dziennika „NYT” o 139 tys., co oznacza o 25,5 proc. więcej odbiorców płacących za treści online niż rok wcześniej. W sumie liczba użytkowników posiadających abonament internetowy osiągnęła poziom 2,8 mln.

W raportowanym okresie przychody wydawcy wzrosły rok do roku o 3,8 proc. do kwoty 414 mln dol., a do 260 mln (wzrost o 7,5 proc.) zwiększyły się przychody pochodzące z płatnych subskrypcji. Podawany przez spółkę zysk operacyjny osiągnął 55,5 mln, więcej rok do roku o 10 proc.

W I kwartale br. NYT zanotował 6-proc. spadek przychodów pochodzących z segmentu reklamy cyfrowej. W podawanym okresie przychody z tego źródła osiągnęły 46,7 mln dol., co stanowi 37 proc. wszystkich wpływów reklamowych wydawcy.

Mark Thompson, dyrektor wykonawczy The New York Times Company w komunikacie zapowiedział, że przychody z reklamy online mogą wykazać tendencję spadkową także w II kwartale br., zaś na ścieżkę wzrostu to źródło finansowania spółki powinno powrócić w II połowie br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?