Tic Tac sponsorem serialu 'Zagubieni 2'

Z tej okazji agencja reklamowa Publicis przygotowała telewizyjny billboard sponsorski pod nazwą 'Odświeżeni'.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Przez gęstą roślinność tropikalnej dżungli przedzierają się trzej śmiałkowie: dwóch mężczyzn i kobieta. W tle słychać tajemniczą muzykę, która potęguje zaciekawienie przed czymś, co za chwilę ma się wydarzyć... Śmiałkowie idą w kierunku promieni słonecznych, które prześwitują przez grubą warstwę roślinności. Po chwili wychodzą z dżungli i spoglądają wysoko w górę. W tym momencie obraz zostaje zaciemniony. Jednak już po chwili znów widać śmiałków, którzy niemalże w tym samym czasie – nadal spoglądając w górę – wyciągają odświeżające drażetki Tic Tac i zjadają je. Obraz znowu zostaje zaciemniony, po czym wyłania się z niego napis „Odświeżeni”. W tym czasie przemawia lektor: „Na film zaprasza producent Tic Tac-a”.

          

W takiej scenerii rozgrywa się akcja 8-sekundowego billboardu sponsorskiego Tic Tac-a, który można zobaczyć w każdy czwartek w TVP1, kiedy emitowany jest serial „Zagubieni 2”. Billboard dołączany jest również do zwiastunów serialu. „Odświeżeni” to autorskie dzieło polskiego oddziału agencji reklamowej Publicis. Media na potrzeby kampanii zaplanował dom mediowy Carat Polska.

 „Zagubieni 2” to druga seria niezwykle popularnego serialu opowiadającego o losach pasażerów amerykańskiego samolotu, który rozbił się na tajemniczej wyspie. Bohaterowie serialu przeżywają na wyspie zapierające dech w piersiach przygody, którymi pasjonują się miliony widzów na całym świecie, również w Polsce.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day