Tidal partnerem Orange Warsaw Festival, w konkursie do wygrania pięć karnetów na wydarzenie

Platforma muzyczna Tidal dołączyła do partnerów tegorocznej edycji Orange Warsaw Festival. Użytkownikom zaoferuje specjalną listę przebojów festiwalu oraz konkurs, w którym można wygrać pięć karnetów na wydarzenie.

NB
NB
Udostępnij artykuł:
Tidal partnerem Orange Warsaw Festival, w konkursie do wygrania pięć karnetów na wydarzenie

W miasteczku festiwalowym (w Orange Strefie) będzie można otrzymać również gadżety z logo TIDAL, ułożyć własną playlistę oraz wypróbować aplikację do słuchania muzyki.

Na użytkowników aplikacji mobilnej TIDAL czeka również konkurs - STREAM 2 WIN, w którym odsłuchując festiwalową listę piosenek można wygrać pięć podwójnych karnetów na tegoroczną edycję wydarzenia. Aby wygrać karnety trzeba uruchomić aplikację mobilną TIDAL, włączyć powiadomienia „push” (w ustawieniach telefonu i na my.tidal.com) i przesłuchać zamieszczoną na platformie dedykowaną konkursowi playlistę. W trakcie jej odtwarzania, na ekranie aplikacji pojawi się pop-up z informacją o konkursie i przyciskiem “Biorę udział”. Po kliknięciu użytkownik zostanie przekierowany na stronę z pytaniem konkursowym. Nagrodzone zostaną te uznane za najbardziej atrakcyjne, oryginalne i kreatywne.

TIDAL to platforma muzyczno-rozrywkowa, która jest dostępna w 53 krajach. Zawiera ponad 60 milionów utworów i 240 tys. wideo, w tym podcasty, wywiady, playlisty i program odkrywania młodych artystów. Dostępna jest w wersji Premium i HiFi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]