Tidal Premium do wygrania w zabawie Desperadosa

Ruszyła promocja pod hasłem „Desperados serwuje, Ty imprezujesz". Do wygrania są głośniki, projektory i grille elektryczne oraz roczne subskrypcje do Tidal Premium i zestawy piwa Desperados.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Tidal Premium do wygrania w zabawie Desperadosa

W loterii Desperadosa codziennie do wygrania jest 10 rocznych abonamentów na Tidal Premium, a raz w tygodniu odbywa się losowanie zestawów imprezowych: House Party Set, czyli głośnik JBL Extreme 3 i czteropaki piwa; Grill Party Set z grillem elektrycznym oraz piwo; a także Chill Party Set z projektorem i piwo Desperados.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/desperados-virgin-0-0-bezalkoholowy-cena-opinie-reklama ##

Zasady promocji Desperados

Aby wziąć udział w loterii, trzeba kupić dowolnego Desperadosa w opakowaniu oznaczonym promocją, a następnie kod spod kapsla butelki lub zawleczki puszki zarejestrować przez Messenger lub na stronie desperados.com. Podczas zarejestrowaniu kodu, uczestnik promocji sam wybiera o którą nagrodę tygodniową chce grać. 

Kody można zgłaszać od 1 czerwca do 30 września 2021 r.

Promocję wspiera silna kampania w punktach sprzedaży, telewizji oraz Internecie. Od początku czerwca spot reklamowy dedykowany loterii wyświetlany będzie w telewizji, na VOD oraz w digitalu.

Za kreację reklamy telewizyjnej odpowiada agencja LVOV, a za realizację - dom produkcyjny Film Produkcja. Działania digital oraz w social mediach realizuje agencja VML&R. Opakowania promocyjne zaprojektował Global Shopper Marketing. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Obsługą loterii oraz logistyką nagród zajmuje się G3 Group.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię