TNS: 4,2 wzrostu na rynku reklamowym w USA

W bieżącym roku wydatki na reklamę na rynku amerykańskim zwiększąsię o 4,2 procenta.

km
km
Udostępnij artykuł:

Pierwsze sześć miesięcy przyniesie wzrost na poziomie 3,6 proc.,podczas gdy w drugiej połowie roku wydatki zwiększą się o 4,7 proc.- informuje serwis Mediaweek, powołując się na prognozę firmybadawczej TNS Media Intelligence.

Według TNS, w obecnym roku internet po raz pierwszy prześcignieradio pod względem wydatków i udziałów w reklamowym torcie.

Faworytem amerykańskich reklamodawców pozostanie telewizja,która zanotuje 44,1 proc. udziałów w rynku - o 0,1 proc. więcej niżw minionym roku. Następne w kolejności będą: czasopisma (21,1 proc.udziałów w rynku, wzrost o 0,3 proc. w porównaniu z 2007 rokiem),prasa codzienna (17,2 proc., spadek o 1 proc.), internet (8 proc.,wzrost o 0,9 proc.), radio (7 proc., spadek o 0,3 proc.) orazoutdoor (2,6 proc., bez zmian).

źródło: Mediaweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było