TNS OBOP: wzrost satysfakcji klientów w 2010 r.

TNS OBOP opublikował wyniki najnowszego badania satysfakcji klientów firmy badawczej.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania wynika, że 97 proc. klientów poleciłoby usługi TNS OBOP znajomym. To najwyższy wynik od początku realizacji badania Oceny Jakości Projektów TNS OBOP w 2006 roku.

Czy poleciliby Państwo usługi TNS OBOP znajomym?

Jednocześnie niemal jedna trzecia (29 proc.) spośród klientów, którzy wypełnili ankietę, oceniła pracę zespołu TNS OBOP podczas realizacji ostatniego projektu badawczego powyżej oczekiwań, a ponad dwie trzecie (69 proc.) zgodnie z oczekiwaniami. Średnia ocena realizacji ostatniego projektu to 8,59 na 10-stopniowej skali.

Ostatnia edycja badania Oceny Jakości Projektów TNS OBOP została zrealizowana w 2010 r. w dwóch falach – wiosennej oraz jesiennej. Po zakończeniu projektu badawczego każdy klient otrzymał kwestionariusz, który za pomocą dziesięciostopniowej skali pozwalał ocenić jakość usług TNS OBOP. Badanie zostało zrealizowane techniką CAWI (Computer Aided Web Interview). W ciągu 12 miesięcy kwestionariusze zostały wysłane do 305 klientów, 126 z nich wzięło udział w badaniu (response rate - 41 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"