1,72 mln widzów „To był rok! 3”. TVP1 liderem rynku

Trzeci sezon „To był rok!” oglądało średnio 1,72 mln osób, o 310 tys. widzów mniej niż nadawana rok temu druga odsłona produkcji. Audycja dała TVP1 pozycję lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i drugie miejsce w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 8,48 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Jedynka trzeci sezon rozrywkowego programu „To był rok!” pokazywała w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 14 marca do 6 czerwca br. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji wyniosła 1,72 mln widzów. Przełożyło się to na 12,71 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,83 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwyższą widownię dotychczas zgromadził drugi odcinek, który śledziło 2,03 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wielkie-rodziny-tvp1-tvp-dokument-nowy-program-wyniki,7173200701159553a ##

Jedynka w paśmie emisji programu była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, który pokazywał gł. „Kabaret na żywo”, a jego udział kształtował się na poziomie 11,07 proc. Dalsze lokaty zajęły: TVN (gł. „MasterChef Junior”; 6,15 proc.) i TVP2 (gł. filmy; 4,46 proc).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była wiceliderem.

grafika

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków trzeciego sezonu „To był rok!” wyniosły 8,48 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/boso-przez-swiat-wojciech-cejrowski-tvp2,7170364379256961a_1 ##

Kapitanami drużyn w trzeciej serii są Izabela Krzan i Tomasz Wolny, a prowadzącym - Tomasz Kammel.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały