"To takie proste" w wiosennej kampanii Pepsi

Pepsi rusza z nową, wielokanałową kampanią pod hasłem „To takie proste”, celebrującą prostotę, nostalgię i świeże podejście do klasyki. Obejmuje ona szerokozasięgową emisję spotów telewizyjnych i digital video, kontekstową obecność w przestrzeni miejskiej (OOH/DOOH), konkurs konsumencki oraz limitowany drop ubrań powstały we współpracy z kultową polską marką.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"To takie proste" w wiosennej kampanii Pepsi

Tegoroczna kampania nawiązuje do klasycznego, pełnego sentymentu połączenia - Pepsi z cytryną. Hasło „To takie proste” niesie ze sobą jasny przekaz: nie trzeba już kroić, wyciskać ani martwić się o pestki – wystarczy otworzyć napój, by cieszyć się ulubionym smakiem. Teraz dostępny jest w dwóch wariantach – klasycznym oraz bez cukru – i w nowych, wygodnych pojemnościach: 0,33 l w puszce oraz 0,85 l, 1 l i 1,75 l w butelce. 

Właśnie ruszyła emisja spotu reklamowego stylizowanego na kultowy program zakupowy z lat 90., w którym pojawia się specjalny numer telefonu. Po jego wybraniu połączenie odbiera Norbi – który w zależności od wyboru dzwoniącego może opowiedzieć o aktualnie trwającym konkursie marki lub zaśpiewać swój największy hit w wersji dedykowanej Pepsi Twist.

Działania obejmują szerokozasięgową obecność w mediach – zarówno w telewizji, jak i digitalu – oraz kontekstową komunikację w przestrzeni miejskiej (OOH i DOOH). Ważnym elementem jest kreatywny konkurs konsumencki „To takie proste” dostępny na platformie Joy by PepsiCo. 

Ideę kampanii wspierają także influencerzy, którzy dzielą się swoim „prostym twistem” w mediach społecznościowych. Dodatkowo w maju kampania zyska modowy akcent. We współpracy z kultową polską marką odzieżową, powstanie nowy drop ubraniowy. Kolekcja, zaprojektowana specjalnie z okazji kampanii, będzie dostępna w limitowanej ilości podczas dropu wyłącznie na stronie internetowej Pepsi. 
 

Dodatkowo, w ramach kampanii, Pepsi organizuje konkurs konsumencki, który potrwa do 30 kwietnia 2025 roku. Wystarczy kupić swoją ulubioną Pepsi o smaku cytryny, zachować dowód zakupu i zgłosić się do konkursu na platformie oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Na wygranych czekają wyjątkowe nagrody, cytryna na kółkach czyli Citroen C3, aparaty Instax Mini Liplay z zestawem filmów, oraz kultowy kubek termiczny Stanley. 

Za opracowanie strategii komunikacji i stworzenie idei kreatywnej kampanii odpowiada wewnętrzna agencja PepsiCo – Sips & Bites. Na bazie tego konceptu polską odsłonę kampanii opracowała agencja Feeders. Za działania PR odpowiada Flywheel Public Relations, natomiast strategię mediową, planowanie i zakup mediów realizuje Zenith Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek